ابتکارات جديد، مشخصه اصلي برند پديده

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، به نقل از روابط عمومي شرکت توسعه گردشگري پديده، در دنياي امروز شناسه يا برند يک ضرورت انکارناپذير است و با توجه به اهميت، ارزش و جايگاه صنعت گردشگري در فعاليت‌هاي اقتصادي و شرايط رقابتي حاکم بر آن، هر نوع هزينه و تلاش براي برند و برندينگ يا مديريت شناسه و برند، نوعي سرمايه‌گذاري بلندمدت و ارزشمند است که سبب مزيت خواهد شد.

شرکت پديده تلاش مي‏کند با استفاده از ايده‏هاي جذاب و استمرار نوآوري در فعاليت‏ها توقعات جامعه را از برند معتبر و نام‌آشناي پديده برآورده کند.

با آغاز عمليات و مراحل اجرايي پروژه مرکز تعطيلات، سرگرمي و خريد پديده در منطقه شانديز حدود يک هزار و 200 نفر مشغول به کار شده‌اند که طبق برنامه زمان‏بندي تا چند ماه آينده اين تعداد به 6 هزار نفر خواهد رسيد و پيش‌بيني مي‏شود 6 هزار نيروي بهره‏بردار در اين مرکز فعاليت کنند.

اين مرکز با يک ميليون متر مربع زيربنا و با سرمايه‌گذاري 15 هزار ميليارد ريالي از سوي بخش خصوصي در کمتر از 3 سال اجرا مي‏شود. بازار(مراکز خريد)، مجتمع مسکوني با خدمات هتلداري، هتل 5 ستاره، مراکز فرهنگي، پارک تفريحات آبي، نمايشگاه دائمي گل و گياه، شهربازي سرپوشيده و مجتمع اداري بخش‏هاي اصلي اين مرکز را تشکيل خواهند داد.

بزرگ‌ترين برند ايران در حوزه گردشگري و توريسم با سرعت و دقتي بي‌نظير در اجراي طرح‌هاي معماري و گردشگري ايران در حال ساخت است.

«رضا ظهره‌وند»، مدير روابط عمومي شرکت توسعه گردشگري پديده، در اين زمينه اظهار داشت: مراحل احداث مرکز تعطيلات، سرگرمي و خريد پديده شانديز آماده بازديد عموم است و هم‌وطنان عزيز مي‌توانند همه‌روزه از ساعت 9 الي 15 از پيشرفت ساخت و ساز سريع و کم‌نظير اين پروژه عظيم بازديد کنند.

وي با اشاره به برگزاري جشنواره برند در گردشگري و حضور پررنگ شرکت توسعه گردشگري پديده در اين جشنواره، تاکيد کرد : اگر برند و شناسه در صنعت گردشگري در همه زمينه‌ها و فعاليت‌ها جدي گرفته و به درستي هدايت شود، در سال‌هاي آينده شاهد تحولي مناسب در اين صنعت خواهيم بود؛ زيرا عصاره مديريت شناسه و برند، کيفيت برتر، خدمت بهتر، جذابيت بيشتر و آمادگي براي گسترش بيشتر گردشگري و جذب و جلب گردشگران داخلي و خارجي در فضاي رقابتي خواهد بود.
/115

انتهای پیام/

کد خبر 139008309